4 Kasım 2017 Cumartesi

PROCSIN MAVI ANEMON PEELING

Merhaba!

Procsin'in yaptığı müthiş indirimde %80 indirime girince, alıp denemek istedim.

Rengi de ilgimi çekti tabii.


Siyah noktaların ve lekelerin giderilmesini, gözenekleri arındırarak yüzeydeki pürüzlerin düzeltilmesinde etkili olduğu vaat ediliyor.

Her cilt tipine göre kullanım şekli var.Karma,yağlı ve akneli ciltlerin haftada 1-2 kez , normal ve normalden kuruya eğilimli ciltlerin haftada 1 kez kullanması öngörülüyor.

Ben cildimi çok yağlı hissettiğim zamanlarda haftada 2 kez kullanıyorum.

Göz çevresi hariç hafif ıslak cildime masaj yaparak uyguluyorum ve duruluyorum.


Cildimi siyah noktalardan arındırmadı ancak deri altından oluşan yağ pürüzlerinde etkili oldu.

Yeni oluşumları engelledi.

Kokusu da çok güzel.


Cildinizi çizmeyen,mis gibi kokan bir peeling arıyorsanız tam sizlik.

Sanırım şuan procsin'in sitesinde satılmıyor.Farklı sitelerden bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Saygı çerçevesinde yapılan her yorum beni mutlu eder.Şimdiden teşekkürler ❤